Göcek 1. Gün






Sabah uçağımız 6:30'daydı o yüzden çok zor oldu uyanmak ama şu güzelliğe geldik. Havalimanındna Göcek taksiyle 75 TL. Fiyatlar geçen yılla aynı. Geçen yıl Sarıgerme'ye gitmiştik biz 60 TL idi şimdi yine aynı. Otel hemen Göcek'in içinde ve sahile çok yakın. Kendi yüzme havuzu var. Ama biz sadece akşam yemeğinden dönüşte gece biraz girdik o kadar.

sabah erken vardığımızdan odamıza da 14:00 itibariyle girebileceğimizden ne yapsak derken boş odaya upgrade ettiler bizi. Süperler. Şimdi 4 tip oda var sanırsam orda. Çatı katı, bence istemeyin onu. Balkonlu oda birinci katlar. Biz bunu almıştık. Bizi giriş katındaki bahçeli odaya upgrade ettiler. 4. tip de suitler. Ama biz bahçenin tadını pek çıkaramadık açıkçası. Bir gece de balkonmuş bahçeymiş pek farketmiyor.


Ben güneş kremi olarak göğüs ve sırt gibi cildimin yağlı olduğu bölgelere babe 30 koruma kullanıyorum. Yüzüm için, yanımd agötürmemiş olsam da, hatırladığım zamanlarda şehirde de sürmek üzere Avene 50 koruma kullanıyorum. Ama emülsiyon olması önemli yüz için. Krem kullanmayın. Bir de M.D. Formulations 30 koruma almıştım vakti zamanında o da Kuzguncukta'ki evde duruyor, onu da orda kaldığım zamanlarda kullanıyorum. Onun haricinde ben artık bacaklarıma vs pahalı kremler almıyorum. Hawaiin Torpic olsun Nivea olsun benim işimi görüyor. Bu yaz da bu Hawaiin Torpic 8'i kullandım. Aslında 15'in altına önrmeiyorlar ama ne yapalım vallahi kuş kadar tatil olunca. arkadaki çizgili çantayı 3'lü set halinde Amerika'da Ross'dan çok ucuza almıştım. Büyüğü ve küçüğü var bu ortanca olan. Ralph Lauren.

En güzel şeylerden biri de plajdai otelde, bir yerde daha görmüştüm ama unuttum, kitaplıklar olması. bir sürü dilde pek çok kitap. alın, okuyun, yerine koyun sonra. heh hatırladım marinada gördüm bir de.

Unutmadan söyliyeyim Swiss Otelde Wings'e %10 indirim var.

her yerde bu bisiklet park yerlerinden var. süper değil mi?

bunlar da über ötesi villaport evleri :(






















Yorumlar

Adsız dedi ki…
Canım benim süper bir rehber olmuş bayıldım.
Burası ilaç gibi geliyor bana zira işten ayrıldığından beri yastayım :(
So please keep writing.
Hulya

Popüler Yayınlar