Yeni yıl, melen, jat lag vs...

ben 2 saat ve üzerindeki zaman farklarında hemen jat lag oluyorum. bu sabah da Edirne'de sabahın köründe uyanında acaba bünyem Avrupa'da :) olduğunu anlayıp psikolojik olarak jat lag mi oldu diye düşündüm.
Bu arada hemen aklım sevgili Ayla Teyzeminhikayesi geldi. Oğlu Can Amerika'dan geldiğinde, Can içerde uyurken arayan arkadaşına oğlum Can uyuyor lap top olmuş demesi hala bizi çok güldüren enstantenelerdendir.
saat 21:00'i geçerken vardım Edirneye 31 Aralık gecesi.Zavallı kardeşimse 24:00'e dakikalar kala.Ama biz iyiydik, yorgun da olsak ailecek güzel bir yılbaşı kutladık. Annem şahane yemekler yapmıştı. Ben süslenmiştim ama bütün yolu süslü geçirince eve gelince tayt t shirte geçtim bir süre sonra ne yapayım.
Hayır yılbaşı gecesi Melencik içmedim. Babamın kankası Burhan Amca'nın Mürefte'den getirttiği isimsiz başka birşarabı ve kuzenimizin yolladığı AOÇ şaraplarından birini içtik. Mürefte'den gelen şarap çok güzeldi.
Dünse Elif'le Kipa'da bulduk bu Melencik'i (2005 yılına ait). Meğer bizim daha önce aldığımız değil buymuş asıl Melencik. Kalecik Karası üzümün favorim olmadığını söylemiştim ama bunu oldukça beğendim. Melen şarapları gerçekten bu işi butik yapan kaliteli bir şarap şirketi.
Artık ne restaurantlarda ne de satın alırken, yabancı şarapları hiç tercih etmiyorum. Hem bizim ülkemizde de çok kaliteli şaraplar yapılıyor hem de bu işiyüksek vergiler alında yapmaya çalışan üreticilere destek olmak istiyorum açıkçası.
Ben geçenlerde Melen Şarapçılıkamail attım. Sahibi Cem Bey yanıt verdi bana biliyor musunuz? İstanbul'da nerelerde bulabileceğimin cevabını henüz alamadım ama ilkbahar ve sonbaharda bağ bozumu yaptıklarını öğrendim. Ben bu bahar gideceğim mutlaka. İstersenizgiderken size de haber veririm.
Neyse sabah sabah daha fazla uzatmayayım lafı. Biz annemle krep yapacağız şimdi :)
Not: Bir yarım biletime çıkan amorti dışında hiçbirşey yok.

Yorumlar

Popüler Yayınlar