Zeynep Müzayede'de

Beyaz müzayedeye gittiğimden bahsetmiştim size. En başından alırsak, bizim alt kat komşumuz milli bir ressam. Bütün sergi müzayede kokteyl açılış ne varsa herşeyden haberdar oluyoruz kendisi sayesinde. Sağolsun kardeşim de adamın bazı şeyleri alıyor ne ayıp yaa. Beyaz müzayede katologunu da almış. adam da gelip kapıyı çalmış burdaydı ama şimdi yok gördün mü diye. ta taaaaaaa... elif sonunda yakalanmış, ha haaa :) elif de demiş ki ben bakmak için aldım ama siz de çok soğuksunuz hiç iletişim kuramıyoruz. adam da gülümsemiş gitmiş. bir de istanbul müzayedenin katalogunu getirmiş. bilse ki bizim evde fazladan bir tane var (ah elif ah :) Neyse böylece haberdar olduk beyaz müzayededen.
Karoly de sağolsun bir vesileyle bana davetiye ve katalogu yolladı. kokteyle gidemedim çok trafik vardı da cumartesi müzayedeye gittim.
saat 13:30'da başlayacaktı ama ben 14:00 civarı varabildim ki hala başlamamıştı. İçerisi inanılmaz kalabalıktı. Tabi ki ayaktaydım. İlkin bi baktım herkesin elinde bayrakları. Ya dedim ki benim bayrağım yok keko gibi niye gelmiş bu der mi acaba insanlar bana dedim ama bana ne derlerse desinler dedim almadım bayrak. çünkü sözleşme imzalıyorsunuz. biri çalsa, unutsam ben onu bir yerde, erken çıkarım ben arkadmdan başkası alır bayrağı karışıklık olur, kafamı kaşırken teklif vermiş gibi olurum vs bi sürü detay. ne gerenk var insnalar bemi ayıplamasın diye. zaten çok varmış öyle izlemeye gelen. bir de tam önünde dikeldiğim kadın da kalktı, oh oturacak yer de buldum. Aziz Karadeniz geç kaldığından müzayede oldukça geç başladı. O yüzden de işi hızlı götürdü. Kesinlikle çok heyacanlı, sadece izlerken bile. umarım ben de bir gün koleksiyoner olabilirim ve güzel güzel tablolar alabilirim müzayededen.
neyse ortam çok kalabalıktı bir kere. telefonla katılan da çok vardı. racon arkada durmak tabi herkesi görmek. ben de en arkada olmasam da arka sayılacak bir yerdeydim.
karışıklığa fazlasıyla sebebiyet verebilecek bir ortam öncelikle. çünkü şöyle düşünün arkadan 1500 solumdan 2000 bambaşka bir yerden 2500 falan gibi belirsiz bir durum söz konusus. satıyorum dedikten sonra bayrak numarası söyleniyor. haliyle benim orada bulunduğum sürede 2 adet karışıklık oldu. 2 kişi itiraz etti. hatta bir tanesinin bayrak kaldırdığını ben görmüştüm. adam kalktı gitti, yanımdan geçerken diyecektim ben şahidim gördüm diye ama demedim :)
Neyse hukuki çok iş çıkar aslında ordan :)
Sonuç olarak ben artık katılabildiğim müzayedelere katılırım çünkü çok keyif aldım. size de tavsiye ederim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar